چه به غذا خوردن در 3A کلیه مرحله بیماری رژیم غذایی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

در مرحله 3A بیماری مزمن کلیوی، کلیه ها همچنان به بالا 45٪ عمل می کنند، پس از آن می تواند نرمال نسبی خون فیلتر کنید. در این وضعیت، اثر درمانی هدف باید برای متوقف کردن پیشرفت خود و برنامه ریزی یک رژیم غذایی سالم می تواند بسیار انجام دهد. شما می دانید چه چیزی برای خوردن در رژیم غذایی در بیماری کلیوی در مرحله 3A؟

در این مرحله، علائمی مانند فشار خون بالا، ادم، کم خونی، خستگی، و غیره، شروع به رخ می دهد، اما معمولا جدی نیست. بنابراین، بیماران بهتر تا به حال به مصرف غذاهای ذکر شده در زیر.

1. میوه و سبزی گیاهان

اکثر میوه ها و سبزیجات در سدیم کم و پروتئین بالا و ویتامین و مواد معدنی هستند. در حالی که بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه سطوح نرمال پتاسیم و فسفر ETAP 3A در بدن، به شما توصیه به خوردن میوه ها و سبزیجات است. برخی از گزارش ها حتی ادعا می کنند یک رژیم غذایی گیاهی می تواند پیشرفت بیماری مزمن کلیوی کند.

2. برخی از دانه

جو، گندم، ذرت، برنج، گندم سیاه، و غیره، دانه معمولا در زندگی روزمره ما دیده می شود. برای بیماران کلیوی، دانه می تواند کالری و ویتامین ها فراهم می کند، بهبود ظرفیت ایمنی بدن شما، و افزایش سلامت کلی از بیماران. با این حال، بیماران باید مصرف خود را از سود نظارت، اگر آنها مبتلا به دیابت و یا فسفر بالا.

3. تخم مرغ و ماهی

این غذاها منابع خوب پروتئین با کیفیت بالا است که می تواند بار در کلیه کاهش و جلوگیری از سوء تغذیه، ریزش مو، تغییرات ناخن، و برخی عوارض دیگر است.

4. بذر کتان، گردو و ماهی تن

از آنجا که آنها حاوی اسید چرب امگا 3 فراوان، یک اسید چرب غیر اشباع مهم است، که می تواند کمک به مهار واکنش های التهابی و در جهت بهبود ایمنی بیماران. بنابراین، آنها می توانند کمک به محافظت از موجود عملکرد کلیه.

بسیاری از غذاهای دیگر نیز خوب برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه 3A مرحله می باشد. برای یک لیست از این غذاها، شما می توانید یک پیام زیر را ترک کنند.

http://enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/1864.html





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، رژیم غذایی بیماری مزمن کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: